بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 4

امروز مصادف با دهم محرم می باشد .در فرصتی که امروز در خانه داشتم مشغول ایجاد تغییرات در قالب وبلاگ شدم که ضمن راه اندازی بخش های جدید، قسمتهایی را هم بخاطر اطلاعات ناکافی در مورد کدهای قالب، از بین بردم و اگه میبینید مطلب قبلی حدود 100 مرتبه بازدید داشته 90تای آن حاصل روش آزمون و خطای من بوده. بگذریم دقایقی قبل  سهیل میرزازاده تلفنی با من تماس گرفت و گفت که فردا در شرکت خواهد بود و فردا روز پرکاری خواهد بود و برنامه ریزی های ماه اخیر پایه گذاری خواهد شد.راستی من آخر هفته امتحان میان ترم دارم و برخلاف وقت کافی که داشتم مطالعه لازم را انجام ندادم.

خب  من برم به مسایل عقیدتی خودم برسم آخه مسجد روبروی خونه دارند نزری میدن! امروزم که روز آخره خلاصه که حیفه دیگه...!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد