بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 7

پس از اینکه مهندس میرزازاده از سالن های 6 و7 بازدید نموده و الویت هایی را نیز عنوان کردند. به اتاق آمدم تا فرم هایی رو آپدیت کنم و به همین دلیل تونستم جهت نوشتن وقت پیدا کنم البته امروز بدلیل قطع بودن شبکه، به اینترنت هم دسترسی نداشتم تا اینکه حالا مشکل حل شد.

امروز برنامه ها نمیدانم چرا بروفق مراد به نظر نمیرسد تناژ کاری سالن 7 هم مناسب نبود از طرفی کمی هم سرپرستان اجرایی سالن ها انگار.....

بگذریم!

 در حال تهیه لیست پاداش سالن 7 بودم که تا آخر امروز آماده میشود که نسبت به ماه گذشته بد نیست، یعنی همان مجموع پرداختی در ازای 40 تن کار بیشتر و حتی 5درصد اضافه کاری کمتر...! حالا نمیدانم تاثیری هم در دریافتی خودم خواهد داشت یا نه؟

یه کم کار برای خودم هم کسالت آور شده و هیجان لازم را ندارد امیدورام این روال تغییر کند تا دردسری ایجاد نشده. نبودن مهندس ستوده و از طرفی نبودن سهیل کاملاً احساس میشود شاید اگر مهندس ستوده بود در این وضعیت حجم اضافه کاری را کم میکرد یا سهیل اگر بود هر جوری شده کار پیدا میکرد! مهندس تاجمیر هم که..... والا چون وبلاگ یه جورایی عمومیه نمیشه همه چیز رو راحت نوشت.اونایی که میفهمن چی میگم که خوبه و اونایی هم که متوجه نمیشن خوب لازم هم ندارن که بدونن!!!

الان خانم مهندس بخشنده میاد واسه کارای کامپیوتری مون پس بهتره برم  تو سالن که اونم بیاد و به کاراش برسه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد