بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 10

امروز آخرین هفته از پاییز هم شروع شد و معاونان سالن 7 در تلاشند در روزهای باقی مانده بتوانند روال موجود را افزایش داده تا در پاداش خودشان تاثیر لازم را ببینند در عوض خیلی این دیدگاه در سالن 6 وجود ندارد چون آن طرف خیلی بر اساس کارکرد نمیگرفتند و این ماه تاثیر آنرا دیده و....

راستی روز پنج شنبه در خانه مطلبی انتقادی و طولانی نوشتم که در انتها اشتباهاً بجای دکمه انتشار روی انصراف کلیک کردم و اینگونه مطلب ،منتشر نشد شاید قسمت این بود که درد دل ها در جای خودشان باقی بمانند.

امروز با برجیان در مورد پاداشی اش صحبت کردم تا در انتهای هفته که پاداشی را میدهند گروه منتقدان کمتر باشند. هر چند خلیلی همچنان زیاد خواه است و بدلیل برخوردهای نابجای شخص سهیل احساس میکند خیلی مهم است اما من چیز دیگری میبینم!

در مورد سالن 6 هم که شخصاً از شیوه فعالیت پرسنل راضی نیستم ومطمئناً بازخوردهای رفتار معاون آنجا بی تاثیر نیست. شیوه ای که پیش از این نیز استفاده میشد و حالا هم ادامه دارد.

دوست ندارم خودم را در رفتار بالاتر از کسی بدانم اما گاهی برای برخی آدم ها سکوت نشانه شخصیت نیست بلکه باید....

 بگذریم راستش را بخواهی بعضی ها مثل توپ فوتبال هستند و تا نروی و توی سرشان نزنی حرکت نمیکنند تازه اگر هم راه افتادند میروند تا جایی که دوباره برسی و حرکتشان دهی!

حالا فکرش را بکن از من خواسته اند توپهایی را حرکت دهم که مخصوص بسکتبال هستند یعنی سنگین و سفت!

امروز مهندس میرزازاده آمده بود شرکت و البته هنوز هم هست و منتظرم اگر شد کاستی هایمان را برایش عنوان کنم تا شاید پیگیری شود و به نتیجه برسد.

خب تا روزی دیگر و ....


نظرات 2 + ارسال نظر
افسریان شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.afsarian.com

سلام امیر خان
حقیقت از اینکه وبلاگی به این قشنگی دارید و اینقدر زود به زود و با این همت آپدیتش می کنید کلی بهتون غبطه خوردم ! هم زیبا و هم شیوا می نویسید ، عکس های که از کارخونه گذاشتین خیلی حس بهتری رو از مطالبتون منتقل می کنه ! نکته ای که من تا حالا ازش غافل بودم ! ولی در کل همه مطالبتون رو از اولین مطلب خوندم عالی بود چند تا پیشنهاد هم دارم که اگر علاقه مند بودید توی فرصت های بعدی با هم در میون می گذاریم ، به امید دیدار

وروجک شنبه 25 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://yadegariham.blogfa.com

سلام
احوال شما
امیدوارم اخرین روزهای پاییز 91 بهتون خوش بگذره
بله دیگه ما هم رفتنی شدیم
داریم به خاطره ها میپیوندیم
امیدوارم شما به کارتون ادامه بدید
ممنون که بهم سر میزنید
اگه بازم خواستم وبلاگ نویسی کنم خبرشو بهتون میدم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد