بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 11

امروز هم مثل روزای گذشته طی شد یعنی کار و تلاش و ....

بعد از چند وقت بالاخره ورق آهن واسه تهیه قطعات جانبی برخی دیگهای در دست تولید برای نمایشگاه اصفهان رسید و ما منتظریم قطعت برسد و به کارمان ادامه دهیم

شرکت پاکمن دارای دو سالن جهت تهیه قطعات اولیه است که به سالن قطعه سازی معروف می باشد و از مهندس تاجمیر هم به عنوان سرپرست استفاده می شود که تنها مهندس رسمی کارخانه اصفهان هستند، علت اینکه میگم اصفهان اینه که شرکت پاکمن در ویلاشهر اصفهان و پرند تهران هم دارای واحدهای تولیدی می باشد.

خلاصه که یک سالن هم مختص ساخت دیگهای آبگرم دو پاس و بخار ایستاده بوده و در سالنی دیگر انواع منابع تحت فشار ساخته می شود و در سالن 7 هم که تولید دیگهای بخار و آبگرم سه پاس را انجام می دهد و به سالن 6 جهت تکمیل و ارائه به مشتری تحویل می نماید، جهت تشریح شرکت باید یه مقاله نوشت و با این دو تا جمله نمیشه اما بازم جهت خالی نبودن اریضه بدنیست.

امروز خانم مهندس پهلوانی میگفت پیش خودش احساس میکند که قرار است به ویلاشهر منتقل شود که به نظر من بعید می رسد هر چند آنجا حکم پژوهشگاه شرکت را دارد اما با شناختی که از مهندس بید آبادی سرپرست محترم و دوست داشتنی آن واحد دارم، به نظر بعید تر میاد.

امروز دو تا از کوره های ارسال شده به ویلاشهر جهت عملیات کروگیت به شرکت رسید و ناصر محمدی راد در حال حاضر مشغول مونتاژشبکه عقب همان دستگاه ( 4 میلیون سه پاس) می باشد.

مدتی است خروجی پروژه ها از کارخانه الارقم آماده بودن دستگاهها صورت نمیگیرد و یکی از علل کاهش آمار ما نیز بوده است.

بگذریم امین درودگردی پور اومد توی دفتر و من نمیخوام از بودن اینترنت حرفی پیشش بزنم پس تا بعد

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

کاش در مورد بخشهای دیگه و کارگاه های دیگه هم می نوشتید ... مثلا واحد ویلا شهر و تحقیقاتی که انجام می دن و پرسنل اون واحد! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد