بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 12

امروز آقا سهیل بعد از دو هفته ای به شرکت آمد و خوشبختانه از روال موجود ناراضی نبود بجر مواردی در سالن 6 که به نظم و نظافت سالن برمی گشت و البته کمی هم کم بودن راندمان کار ها بر اساس نمودار های تهیه شده!

مهندس روشن ضمیر امروز را مرخصی بود و من هم غیبت روز چهارشنبه ام را با امضای سهیل به مرخصی تبدیل کردم تا مشکلی پیش نیاید.

اضافه کاری های امروز کلاً تا ساعت 19 بیشتر نیست و به نوعی من بخاطر مسایل دانشگاهم خوشحال هستم که بتوانم به امتحاناتم برسم...

تا تحویل دیگهای نمایشگاه 21 روز باقی مانده و از فردا روزشمار آن هم در سالن 6 نصب خواهد شد و به نظر مشکلی هم در تکمیل آنها وجود نخواهد داشت.

راستی پاداشی های آبانماه را هنوز به حساب نریخته اند و قرار است این کار فردا صورت گیرد، مثل همیشه فردا سرم شلوغ است برای پاسخ دادن به بچه هایی که معترض به مقدار دریافتی شان هستند.

راستی تناژ نهایی سالن 7 بد نشد و...

دوست دارم در مورد دیگر سالن ها هم توضیح بدهم اما گاهی حوصله نوشتن ندارم

فعلا به عنوان تنها سرپرست حاضر در ساعت اضافه کاری برای سالن های 6 و 7 هستم پس بروم و به پرسنل سر بزنم



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد