بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

بچه های شرکت پاکمن

خاطراتی با کارکنان پاکمن

یادداشت شماره 15

امروز جمعه مصادف با28 صفر است. قرار بود به کار بروم و در بارگیری پروژه های نمایشگاه همکاری کنم که دیشب آقای مهندس روشن ضمیر زنگ زد و گفت که امروز رو به کار میره و من هفته آینده هر دو روز تعطیلی رو برم که البته دقیقاً مصادف باروزهای قبل از امتحاناتم میشه اما به قولی از این ستون تا اون ستون فرجه!

البته با سهیل هم هماهنگ کردم و بعد از تایید او در خانه ماندم و مشغول درس خواندن جهت امتحاناتم هستم...(بجز حالا که زنگ تفریحه)

میخواستم قبل از بر هم زدن چیدمان سالن 6 و 7 چند تا عکس بگیرم واسه وبلاگ که نشد.

از دوشنبه هم نمایشگاه اصفهان شروع میشه و اگر شد سعی میکنم پوشش بهتری به اتفاقات آن در این وبلاگ بدهم

خب تا روزی دیگر و خاطراتی قشنگتر...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد